19 Mart 2014 Çarşamba

L'Action Yüz için Tüy Azaltıcı Serum


Merhabalar! Bugün sizlere tanıtmak istediğim ürün Gratis Mağazalarında bulabileceğiniz L'Action ürünlerinden birisi olan Tüy azaltıcı serum ya da bir çeşit yağ. Bu ürünü alalı herhalde 6 ay olmuştur. Ürünü kendimde denedikten sonra anlatabileceğim için yazısı bu kadar zaman aldı. Fotoğraflar sizi yanıltmasın çünkü fotoğraflarını yeni aldığımda çekmiştim. Şu anda gördüğünüz şişenin yarısı bitmiş durumda. Ürün adından da anlaşıldığı üzere yüzümüzdeki istenmeyen tüyleri azaltmada bize yardımcı olmak için geliştirilmiş.Küçük bir şişesi var. İçerisinde 10 ml. kadar ürün var ve made in France. Kapağını çevirerek açıyoruz ve içinde bilyesi var. Bu tür bilyeli ürünleri uygulaması bana biraz zahmetli gelse de kaçarı yok alıp kullanıyorum. Bazen önce elimin üzerinde bilyeyi hareket ettirip daha sonra dudak üstüme uyguluyorum. Verdiği hafif serinlik hissinden memnunum fakat yağlı yapısından dolayı biraz parlama yapıyor ve hoş olmayan da bir kokusu var. Bu nedenle gün içinde eğer evdeysem, dışarı çıkmayacaksam ya da akşam yatmadan evvel uygulamayı tercih ediyorum. Bu ürünü çoğunlukla, yüzümüzdeki tüyleri aldığımızda, açılmış olan gözeneklerimize nüfuz etmesi için hemen kullanmamız gerekiyor. İşlemi istediğimiz sıklıkta tekrarlayabiliriz ancak özellikle tüylerden yeni kurtulduğumuz zamanları tercih edersek daha çok verim alabiliyoruz. Özellikle tüylerin geç çıkmasında etkili olduğunu söyleyebilirim. Tüylerin tamamen yok olmasını beklemek doğru olmaz. Tüylerin azalmasında yardımcı bir ürün olarak ya da epilasyon sürenizi uzatmak amacıyla kullanabilirsiniz. Benim beklentilerimi karşıladı. Tavsiye ederim. Herkese kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder