25 Mayıs 2014 Pazar

Ding Dong Bitenler!


Merhabalar ve de herkese güzel bir pazar günü diliyorum. Yeni bitenlerle karşınızdayım.Son bitenler yazımı geciktirdiğim için böyle sık aralıklı bitenlerim oldu. Belki de hamilelik boyunca evde daha çok vakit geçirmek daha çok bakım ürünü kullanmaya imkan tanıdı.Her bitenler yazımda olduğu gibi bunda da yine 10 adet ürün var. Sırasıyla deneyimlerimi anlatacağım.

Dermokil Saç Bakım Kremi, dermokilin saç kremi tüm saçlar için üretilmiş. Aslında şampuanıyla birlikte kullanmakta fayda var ama ben, şampuanı daha önce bitirdiğim için kremler daha uzun süre gittiği için farklı markaları da aynı anda kullanmış oluyorum. Dermokilin kokusu sıradan ama yapısı güzel. Saçı ağırlaştırmadan yumuşatıyor. Benim saçlarım çabuk yağlanan cinsten olduğu için bu şekilde hafif formüllü saç kremlerini seviyorum. Tavsiye ederim.

Lapitak Ayak Bakım Kremi, aslında krem değil, jel yapıda bir ürün. Yoğun kıvamlı, kokusu yok denilebilir. Ayağı rahatlatıyor ama ben krem yapıda ya da rahatlatıcı bir kokuya sahip olmasını tercih ederdim. Zamanında alınmış. Hamilelikte de ayak bakımı çok önemliydi ve ben de bu ürünü o hızla bitiriverdim. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

Gliss Işıltı Veren Saç Bakım Spreyi, şişesinden de anlayacağınız üzere uzun süredir elimde olan bir üründü. Diğer saç bakım ürünlerinin arasında kaldığı için bitmesi böyle uzun sürdü. Çok ama çok severek kullandığımı söylemeliyim. Bir kere saçta inanılmaz güzel bir koku bırakıyor. Tatlı bir ışıltı veriyor. Ne kadar bakım sağlıyor bunu anlamak zor ama kesinlikle çok severek kullandım. Bir daha bir daha çok defa daha alabilirim.

Bebak Acı Badem Sütü, bu ürünü makyajımı temizlemek için kullandım. Göz makyajımı dahi bununla çıkarabildim. Kullanışlı bir ürün. Kuru bir cildim var ve kış aylarında böyle bir ürün çok işime yaradı. Şu an elimde alternatifi olan ürünler olduğu için yenisini almayı düşünmüyorum. Ama tavsiye edeceğim bir ürün.

Arko Klasik Yağlı Krem, Bildiğimiz arko yağlı krem.Bunlardan daha bir kaç tane daha var elimde ve hepsi kız kardeşimden kalan açılmamış kutular. Neden bu kadar çok stok yapmış bilmiyorum ama çok hızlı tükenmeleri nedenlerinden biri olabilir. Çantada taşımak için çok ideal bir boya sahip. Ellere çok iyi geliyor. Evet yağlı ama hemen emiliyor. Kokusu klasik arko krem kokusu. Bu tip ürünlerde nostalji sevenlere uygun bir ürün. Elimde daha açılmamış kutular var o nedenle almayı düşünmüyorum ama severek kullandım tavsiye ederim.

Bepanthen Krem, bana göre dünyanın en güzel en kullanışlı ve sağlıklı kremi. Her derde deva evde eksik etmediğim ürünlerden kendisi. Her yere uyguluyorum. Yapısı da hafif. Kısaca her yönüyle severek kullandığım ürünlerden. Herkese tavsiye ederim.

Gelelim makyaj ürünlerinden bitenlere,

Golden Lady Lip Balm, zar zor bitirdiğim. kokusu ve tadını sevmediğim. Kurtulduğum için çok ama çok mutlu olduğum renkli lip balm, bu en tahammül edilebilir olan çeşidiydi. İsmi Berry mix. Sevmedim. Hiç birisini severek kullanmadım. Bir daha almam. Tavsiye etmiyorum.

Cecile Maskara, cecile marka siyah kalem eyeliner almıştım ve bu maskara onun hediyesiydi. Çok ümitli değildim kendisinden ama yinede uzun süre işimi gördü. Yinede maskarada tercihim değil.

Pastel Express volume+Length Maskara, Aman tanrım şimdiye dek kullandığım en berbat maskara oldu kendisi. Daha doğrusu kullanamadığım tek maskara. Sağolsun bazı blogger arkadaşlarımın yorumlarına güvenerek almıştım ama benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.Bir kere paketini ben bizzat açmama rağmen içi kupkuru. Kirpiklerimi tutmadığı gibi. Üstünde maskara donup donup kaldı. Sürmeyince sürülmüş halinden daha güzel diyeyim siz anlayın. Bir daha mı aslaaa...

Max Factor Strawberry Frost Dudak Parlatıcısı, severek kullandım. Rengi çok hoştu. Dudakta yapış yapış his bırakmaması en güzel tarafıydı. Kokusu nefisti. Bir dudak parlatıcısından beklediğim herşeyi bulduğum bir üründü. Daha sonra tekrar alabilirim. Tavsiye ediyorum.

Bu bitenler yazım da bu kadardı. Herkese kucak kucak sevgiler...

2 yorum:

  1. Pastel maskrayi ben de kullaniyorum su an ama sizin ki sorunluydu galiba. Yapisi donuk degil benimkinin. Ayrica verdigi etki de cok cok guzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki bitmiş gibi ama bitmemiş, içinde var ama çok hızlı kuruyor daha sürerken kaskatı oluyor. 1- 2 denedim ama çok fenaydı. Neredeyse hiç kullanmadan çöpe attım.kutusunu kendim açmış olmasam şüphe duyacağım ama bizzat ben açtım sorun neden kaynaklanıyor bilemiyorum belki de hatalı bir üründü benimki o da olabilir 😦😒😞

      Sil