21 Mayıs 2014 Çarşamba

Nivea - Duşta Vücut Kremi - Ürün Yorumlarım

Merhaba arkadaşlar, hamileliğimin 35. haftasındayım. Heyecan dorukta. Henüz doğum şeklime de karar verebilmiş değilim. Önerilerinize açığım. Hamileliğin bu ilerleyen dönemlerinde vücut bakımı her şeyden önemli. Çünkü gerilmiş olan karın bölgesi her an patlayacak gibi ve çatlamalara hazır. Fakat yalnızca göbeğe bakım yeterli olmuyor. Hele ki kuru bir cilde sahipseniz. Göğüsler de aynı şekilde, bacaklar da. Kısaca vücudun çoğu bölgesi değişen vücut hatları ve hızlı kilo alımıyla birlikte çatlamalara hazır hale geliyor. bir kaç ay önce alıp kullanmaya başladığım niveanın bu duşta vücut kremini çok çok beğendiğimi söylemeliyim. Benim aldığım deniz mineralleri çeşidi. Mavi serisinin bu seriden farkını da bilmiyorum ama bu çeşidinin kokusu da yapısı da müthiş güzel. Bir kere insanı acelesi olduğu zamanlarda saatlerce kremlenme derdinden kurtarıyor. Vücutta yağ kalıntısı da bırakmadığı için hemen giyinebiliyorsunuz. Benim gibi hamileler için eğilmek bükülmek ilerleyen zamanlarda epeyce zorlaşıyor. Dolayısı ile hemencecik yayılıveren bu ürün uygulamada da kolaylık sağlıyor. Şu ana kadar hiç çatlağım olmadı. Umuyorum ki hamileliğimi çatlaksız bitirebilirim. Çatlaklar için ne kadar etkili olur bilemiyorum ama vücudun en azından banyodan kurumuş vaziyette çıkmasını önlediği için ve diğer bölgelerin de kolay yoldan hızlıca nemlendirilmesini sağladığı için benim açımdan vazgeçilmez bir ürün oldu. Kesinlikle bittikçe alacağım bu ürünü herkese tavsiye ederim. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder