27 Mayıs 2014 Salı

Şule'nin Bebeğimi Bekliyorum Partisi!!!

Yuppiiii Çağan Efe Geliyor!

Yakında bebeğime kavuşacak olmanın müthiş heyecanı ve mutluluğunu yaşıyorum şu günlerde. Bugün tam 35+2 olduk. Artık günler sayılı ve doğuma yaklaşık 1 ay kala yani 18 Mayıs Pazar günü bebeğim ve kendim için bir Baby Shower Partisi Düzenledim. Daha çok arkadaşlarımı davet ettiğim bu partiyi yaklaşık 15 kişi için organize ettim. Parti evimizdeydi ve yalnızca hanımların davetli olduğu bir parti değildi bizimkisi.

Baby Shower Çerçevem
İlk işim son günlerin modası ve Baby Shower ların vazgeçilmezi olan çerçeveyi hazırlamak oldu. Bunun için internetten yardım alarak toparladığım görselleri bilgisayar programı kullanarak yeniden düzenledim ve kendim için en uygun ve en beğendiğim şekle getirdim. Boyut olarak 50*70 cm kullandım. Yine aynı boyutlarda mukavva ve maket kartonu edindim. Dijital baskısını aldığım görseli kartona yapıştırarak, mukavva üzerinde maket bıçağı yardımıyla kestim. Bunu yaparken eşimin yardımı aldım. Sonuçta herkesin çok beğendiği el emeği güzel bir çerçevem oldu. Fotoğrafların çoğu da bu çerçeveyle çekildi. 

Çağan Efe'nin Suları
Yine Bilgisayarda yaptığım tasarımla çıktısını alıp etrafını keserek oluşturduğum su bantlarımı Metro dan topluca aldığım suların bantlarını çıkararak onların yerine yapıştırdım. Yapıştırma malzemesi olarak silikon kullandım.


Tabak, çatal ve kaşık işini de en pratik olarak plastiklerle hallettim. Onları da ikea dan aldığım mumluklara yerleştirerek yine Çağan Efe Geliyor bantlarıyla süsledim.

Misafirlerim için, küçük kolonya şişeleri hazırladım.bunları da yine kendim süsleyip kendim doldurdum. Kolonya olarak Rebul Kolonyalarının Lavanta, İce ve Yasemin kokulu olanlarını tercih ettim. Kolonya şişelerinin içlerine de çeşitlerine göre renkli cam boncuk attım. 

Çağan Efe'nin Dilek Kartları
Çağan Efe için Dilek kartları hazırladım ve gelen bütün misafirlere Çağan Efe'ye ilerde okutmak üzere dileklerini yazmaları için dağıttım. Ve dilek ağacının üzerindeki zarfa koymalarını istedim. Daha sonra da ağacın dallarına asılı olan notluklardan hediye ettim. Bu da çok güzel bir etkinlik oldu. Ayrıca yine bebekli ve kalpli kitap ayraçları da kalp kavanozda misafirlere dağıtıldı. 

İkram Masası
İkram olarak mavi ve beyaz renklerde almış olduğum şeker hamurlarını kullanarak şekilli kurabiyeler yaptık (annem, kardeşim ve ben). Annemin nefis yaprak sarması, çikolatalı lezzet topları, bonibonlu cupcake ler, simit kurabiyeler, kayınvalidemin harika kurabiyesi paris güzeli, arkadaşımın hazırlayıp getirdiği çiğ köfte ve çeşit çeşit şekerlemeler hazırlanıp sunuldu.

Evin süslemelerinde ise metalik renkli balonlar, kuzenimin kendi elleriyle hazırladığı keçeden "Çağan Efe Hoşgeldin Bebeğim" yazısı, kapı süsü, mavi ve beyaz tonlarda dekoratif objeler yerlerini aldı. Zaten dilek ağacı ve hediyelikler de süslemeler arasında en çok dikkat çekenlerden oldu.

Davetliler bebeğim için çok güzel hediyeler getirdiler. Onlar için hepsine çok çok teşekkür ediyorum. Sayelerinde eksik olan bir kaç tane ihtiyaç ortadan kalkmış oldu. Hatta fazla fazla cicileri oldu oğluşumun.

Sonuç olarak davet ettiğim tüm sevdiklerimin beğenisini kazanan bir eğlence oldu. En güzel tarafı da tamamen kendimin ve sevdiklerimin emeğiyle hazırlanmış olmasıydı.

Tüm bu çalışmalardan sonra bir organizasyon işine girişmeyi de düşünmüyor değilim. Her ne kadar karnı burnunda bu işlerle uğraşması zor olsa da verdiği keyif çok güzeldi. Oğlumun gelişini kutlamak için az bile. Daha sonra yaratıcılığımı kullanarak daha iyi partiler de hazırlaya bileceğime dair bir inanç geldi içime. Siz ne dersiniz, başarabilir miyim?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder