12 Mayıs 2014 Pazartesi

Yeni Bir Taze Bitenler Yazısı

Hepinize merhaba, bugün ki yazım bitenler üzerine aslında bu bitenler eski bitenler diyebilirim. Ben yazısını yazana kadar bir bu kadar daha bitenlerim oldu. Çok kısa bir zaman aralığıyla onlara da yer vereceğim. Ürünlerin fotoğrafını koymuş olmak için çektiğim bu fotoğrafların pek de hoş görünmediğinin farkındayım ama lütfen hamileliğime verin her şey o kadar ama o kadar çok zor geliyor ki şu dönemde anlatamam. Bu ilk bebek olacağı için heyecanın yanında bitmek bilmeyen doğum ve bebek hazırlıkları ve şu sıralarda meşguliyetimi artıran bebeğimi bekliyorum partisi hazırlıkları dolayısı ile çok da bir şeyle ilgilenemiyorum. Hemen yazıma geçeyim ürünleri kısaca açıklayıp yorumlarımı yazacağım.

İlk Olarak Lush Tea Tree Tonik, bu ürünü temiz içerikli olduğu için severek kullandım ama tonik olarak beklentilerimi çok da karşılayamadığı için bir kez daha almayı şu an için düşünmüyorum.

Yine Lush markalı olan love Lettuce Maske, severek kullandım. Yanlış hatırlamıyorsam yağlı ciltlere göreydi ve memnun kalmıştım. Tek kötü yanı taze maske olduğu için çabucak bozuluyor. O nedenle hızlıca tüketmek gerekiyor.Tüketene kadar da buz dolabında muhafaza edebilirsiniz.

Pure Beauty Siyah incili kutusu da kendisi de güzel olan bu günlük nemlendiricisini severek kullandım. Öyle ki benim gibi çeşitli ürünleri denemeyi seven birisi gidip bir kutu daha alıp onu da bitirdim.

Golden Lady marka lip balm, ruj arası bu değişik dudak ürünlerinin gidip de ne akla hizmet her renginden aldığıma şaşırıyorum. Hiç memnun kalmadım. Dudağa nem veriyor fakat ağır yapılı ve ağır kokulu, tadı ise felaket bir daha kesinlikle yanından geçmem.

Yves Rocher Elixir günlük nemlendirici krem tester, yves rocher siparişimde gelmişti ve denedim çok beğendim. Kesinlikle almayı düşüneceğim bir nemlendirici.

Boots marka duş jeline bir hediye kofre içerisinde sahip olmuştum severek kullandım. Güzel bir kokusu vardı. Body mist ve masaj losyonu da vardı. Boyutu küçük olduğu için çabuk bitti. ülkemizde zaten satışı yok diye biliyorum. Ama olursa boots un bir çok ürününü denemek isterim.

Doldurma parfüm şişesi, eskiden böyle doldurma parfümler alırdım bu da eskiden kalma bir kokuydu ama ne olduğunu hatırlamıyorum. Hamileliğimde içeriğinde ne olduğunu bilmediğim ürünleri cildime kullanmadım. Dolayısıyla bu parfümü oda kokusu yapıp bitirdim. Doldurma açık parfüm almayı düşünmüyorum.

Clinique kompact, bu sabunun gerek yapısı gerek kokusu beni çok ama çok mutlu ediyor. Arındığımı hissettiren bir ürün, tekrar zaman zaman alınabilir.

Britney Spears Midnight Fantasy Parfüm, bu parfümü bazen severek bazen içimi bayarak kullandım. Kimi zaman çok hoşuma gitti. Ama şekerli olduğu için her anın kokusu olamadı. Kışın kullandım ve bitti. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Mel Merio Famous, bu parfümün kokusunu çok sevdim. Kış kokusu olduğu için şimdilik yenisini almadım ama daha sonra düşünebilirim.Hem fiyat hem de performans açısından beğendiğim bu ürünü tavsiye ederim.

Bitenler yazım bu kadardı. Sorularınız ya da önerileriniz varsa lütfen yazının altına yorum bırakın. Yakında yeni yazılarda görüşmek üzere. Sevgiyle Kalın...


2 yorum:

  1. Ooo ne kadar cok parfum bitmis oyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sefer biten Parfüm sayısı çok sanırım ayni anda çok sayıda farklı Parfüm kullanmamdan kaynaklanıyor bu durum.Geç ama aynı ya da yakın zamanlarda bitiveriyorlar.

      Sil