26 Kasım 2014 Çarşamba

BİTENLER



Evet yine yeni bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. 

Evde kutu kutu fazla sayıda çöp biriktirmeyi sevmediğimden yaklaşık olarak her 10 ürün bittiğinde bir bitenler yazısı yazıyorum. Böylece üzerinden fazla zaman geçmeden de ürünler ile ilgili yorumlarımı yazmış oluyorum. Lafı fazla da uzatmadan ürün yorumlarıma geçeyim.

1. İnci tozu sabunu, kesesiyle uygulanan bu sabundan pek de bir şey anlamadım. Bazı güzellik salonları ve doğal ürün satan yerlerde bulunan bu sabunun çok faydalı olduğunu düşünmüyorum. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

2. Sensodyne diş macunu, her zaman severek kullandığım bir marka. Yine aldım.

3. Prokudent med diş macunu, rossmann da satılan bu markaya da bir şans verdim ama olmadı. Sevemedim.

4. Adore Eyeart pure Aqua lenslerim, süresi doldu. Yenisini aldım.

5. Lush, Tea Tree Water, güzeldi. İçeriğinden dolayı dahat kullandım ama etkili mi? Ben bir faydasını göremedim. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

6. Mini Kolonya, çantamda her zaman bir tane bulunduruyorum. Bunu çok sevmemiştim. Şu an English home çanta boyunu kullanıyorum.

7. Fruit Kids down under şampuan, kokusuyla da yapısıyla da saçlarımda bıraktığı yumuşaklıkla da severek kullandığım bir şampuandı. Şu an başka şampuanlarım denenmek için sırada bekliyor ama bir gün tekrar alabileceğim bir şampuandır kendisi.

8. Fresh Care Aqua Lens solüsyonu mini boy, denedim ve beğendim. Aslında sürekli kullandığım bir marka var ama bu solüsyon da beni hiç rahatsız etmedi. Daha sonra büyük boyunu deneyebilirim.

Geriye kalan ürünlerin ise dördü de ruj. Çoğu artık numaraları ya da isimleri silinmiş eski rujlar o nedenle markaları dışında tek söyleyebileceğim nude tonlarda oldukları. Bu rujlar çok uzun zamandır elimin altında duruyorlardı. Hepsinin de içinde çok az kalmıştı bende küçük çaplı bir bitirme projesiyle onlardan kurtulmaya karar verdim. Zaten şu anda markalar yapı olarak da renk olarak da daha güzellerini üretiyorlar o nedenle bu rujlar hakkında daha çok bilgi verme ihtiyacı da hissetmiyorum. Benim bitirdiklerim bunlar.  

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder