19 Kasım 2014 Çarşamba

ÇEKİLİŞ VAR!

Blogumu açtığımdan beri ilk kez bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. Geçtiğimiz yıl hayatımın en güzel yılı oldu. Gelecek yılın da yine bu yıl gibi güzel bir yıl olmasını dileyerek yeni yıl için kendimce bir hediye paketi hazırladım.İçerisine kitap, defter ve bazı kozmetikleri ekledim. Bu paket yılbaşına 1 hafta kala aşağıdaki koşulları sağlaması durumunda takipçilerimden birine gidecek. Herkese bol şans dilerim.




Şartlar

1. Blogumu bloglovin ve g+ üzerinden takibe almanız.
2. @tazeseyler instagram hesabımı takibe almanız
3 İnstagram hesabımdaki çekiliş fotoğrafını kendi instagram hesabınızda @tazeseyler ve #tazeseylerblogcekilis etiketiyle paylaşmanız. 

* Ayrıca sayfama katıldım şeklinde yorum bırakmanıza gerek yoktur.
* Çekilişim malesef yurtdışına kapalıdır.
* Kapalı profiller çekilişe dahil edilmeyecektir.
* Kargo ücreti bana aittir.

Çekiliş şartları bu kadar. Gelelim paketimin içindekilere;
1. Kitap - Sufinin Yolu- Mevlana Celaleddin Rumi
2. Küçük boy kareli defter
3. Alix Avien kırık beyaz oje 61 numara
4. Pastel Star Lips ruj 501 melissa
5. Rival De Loop Concaelar
6. Marks&Spencer incir özlü vücut losyonu
7. Lionesse Tekli takma kirpik
8. Puraderm köpüren maske
9. Johnsons baby bebe şampuanı
10. Nascita ayak parmaklarına oje sürmeyi kolaylaştıran sünger ayraç

Benim söyleyeceklerim bu kadar eğer atladığım bir şey varsa söylemek ya da sormak istediklerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. merhaba
    g+ dan ece fobi
    bloglovinden de: ecefobi olarak izliyorum
    ig da ecefobi olarak paylaşım yaptım
    sevgiler

    YanıtlaSil