10 Kasım 2014 Pazartesi

DİNG DONG! BİTENLER

Herkese mutlu ve güzel bir hafta diliyorum. Bugün yeni bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bitenler yazılarını çok seviyorum. Hem diğer bloglardan okumayı hem de yazmayı. Çünkü çok faydalı buluyorum. Sebebine gelecek olursam elimdeki bitmiş ürünleri kullanıp toplu halde gözden geçirmemi sağlıyor. Hem sizi bilgilendirmiş oluyorum hem de yarım kalan ya da bir köşede bekleyen azıcık kalmış ürünleri kullanıp bitirmiş ve yeni ürünleri kullanmaya kendimce hak kazanmış oluyorum. Çünkü bu benim için neredeyse bir kural ürün bitirmeden ürün açmıyorum. Bayatlamasından ve etrefta ürün dağınıklığından hoşlanmadığımdan elbette. Gelelim bugünün bitenlerine.

1. Datça markalı organik bal ve badem özlü duş jeli, bu duş jelini hamileliğim boyunca çok güzel kullandım. Hem içeriği çok güzeldi hem de kokusu. Hamileliğim boyunca böyle temiz içerikli ürünler kullanmaya ayrı bir özen gösterdim. Sevdim.

2. Lilibe Disk Pamuk, Rossmann larda satılan bu marka pamuklara da elimdeki benri pamuklar bittiğinde bir şans vermiştim ama o şansı hemen geri alıyorum. Dikişsiz olduğu için hemen dağılıyor. Yapısını da sevmedim. Ben her zamanki pamuklarımla yoluma devam ederim. Sevmedim.

3. Chanel Allure Sensuelle Parfüm, Çok severek kullandım. Chanelin bütün kokularını severim. Kesinlikle çok çok iyi ve kalıcı parfümleri olan bir marka ama Allure bambaşka birşey. Her zaman severek kullanacağım bir parfüm. Çok sevdim.

4. Rebul Kolonya Lavanta, Rebul kolonyalarının güzelliğini herkes bilir özellikle de rebul lavanta neredeyse ayrı bir marka. Lavanta çok keskin gelmesine rağmen severek kullandım. Hatta zaman zaman evin içinde oraya buraya serpiştirdiğimde oldu. Sevdim

5. Cala Makyaj Temizleme Mendili, ben cala marka mendilleri seviyorum. bu biten salatalıklısıydı. Kokusu eh işte çok da güzel sayılmaz. Makyajı da öyle aman aman temizlemiyor fakat ben zaten makyajımı önden bununla silip sonrasında temizleme jeli ile yıkadığım için çok da farketmiyor. Gözleri yakmaması da güzel yönlerinden biri. Ayrıca ambalaj tasarımı da hoşuma gidiyor. Sevdim.

6. Lirene derinlemesine temizleyici killi maske, cildimi biraz fazla kurutuyordu o yüzden arada bir kullandım . Çok da sevdiğimi söyleyemeyeceğim.

7. The Body Shop, günlük nemlendirici krem for men, ben aslında bunu eşim için almıştım ama kendi nemlendiricim bittiğinde ben de bunu kullanmaya başladım. Çünkü kokusu çok güzel. Yapısı da güzel. Az da olsa güneş korunası da içeriyor. Makyaj altı için de ideal çünkü çok hafif insanı hiç rahatsız etmeyen bir yapısı var ve miktarı da gayet iyi uzun süre gidiyor. Bir tüp daha aldım elimdeki nemlendiricim bitince yine bununla devam edeceğim. Sevdim.

8. Max Factor dudak parlatıcısı ve yumuşatıcı. Bu aslında max factor kalıcı rujların yanında verilen rujun üzerine uygulanan bir yumuşatıcı ama ben bu ürünü rujdan bağımsız olarak kullandım ve sevdim.

9. Maybelline Affinitone Fondöten, yapısı ince örtücülüğü orta karar. hafif formüllü su bazlı bir fondöten. Severek uzun süre kullandım ama artık başka fondötenleri de denemek istiyorum. o yüzden uzun bir süre alacağım bir ürün değil ama aynı fondötenin matte serisini deneyebilirim.

Son zamanlardaki bitenlerim bu şekildeydi. Peki sizin son zamanlarda bitirip en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz ürünler nelerdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder