28 Kasım 2014 Cuma

ECOLOOLS AIRBRUSH CONCEALER - KAPATICI UYGULAMA FIRÇASI

Merhaba,

bugün tanıtmak istediğim ürün ecotools kapatıcı fırçası, 

Fotoğrafları ilk aldığımda çekmiştim. Görüldüğü gibi gratisten almıştım ve uzun zamandır da hemen her gün kullanıyorum.

Kesinlikle çok kullanışlı olduğunu belirtmeliyim. Benim için doğru düzgün bir makyajın vazgeçilmezi oldu. 

Özellikle katı kıvamlı kapatıcıları uygulamak çok kolaylaşıyor. Çok güzel yedirip dağıtıyor. Fırça izi bırakmıyor. Kıl dökmüyor. Ucu sivrildiği için kirpik diplerine de istenildiği ölçüde yaklaşabiliyor. Herkesin elinin altında olması gereken bir fırça olduğunu düşünüyorum.

Fiyatı da tam olarak hatırlayamasam da makul bir şeydi. Çok severek kullandığım bu fırçayı sizlere de tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder