11 Kasım 2014 Salı

ESSENCE - ALLIK FIRÇASI


Merhaba arkadaşlar, 
bugün sizlere tanıtmak istediğim ürün essence in allık fırçası. 


Bu fırçayı alırken çok da bir beklentim yoktu açıkçası. Hem görünüşünün güzelliği hem de uygun fiyatıyla ilgimi çekmeyi başardı. 

İki rengi vardı. Mor ve pembe. Allıkların genelde pembe ve benzer tonlarda renklere sahip olduğunu düşünürsek pembenin daha temiz bir görünümde kalacağını düşünerek renk tercihimi pembeden yana kullandım. 

Sentetik parlak pembe kıllara sahip olan bu fırça şekil olarak açılı bu yüzden uygulaması çok pratik, boyutu da ufak, bu özelliği de onu makyaj çantaları için kullanışlı kılıyor. 


Ben bu fırçayı allık yanında kontur uygulamaları için de kullanıyorum. Hatta kontur için çok daha kullanışlı diyebilirim. 

Aldığım günden beri ki neredeyse 1 yılı geçti hemen hemen her makyajımda kullanıyorum ve buna rağmen tek bir kıl bile dökmedi. 

Eğer uygun fiyatlı bir fırça arayışındaysanız, ya da makyaj çantasına sığacak boyutta bir allık fırçası istiyorsanız essence markasına ait olan bu fırçayı tavsiye ediyorum. 

Essence ürünlerini Gratis ve Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder