9 Kasım 2014 Pazar

FLORMAR OJE - BABY BLUE & HOLOGRAPHİC SİLVER


Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere tanıtacağım iki oje var. Bu ojelerin her ikisi de Flormar markasına ait klasik ojelerden 423 numaralı baby blue ve 392 numaralı holographic silver. Bu ojeleri bir erkek çocuğuna hamile olup da onun için düzenlediğim baby shower da konsepte uygun oje sürmek için almıştım. Mavi yaz aylarına çok yakıştığı için de yaz boyu epeyce kullandım. Zaten mavi, özellikle de bebek mavisi her zaman çok beğendiğim bir renk olmuştur. O nedenle de yaz haricinde diğer mevsimlerde de her daim maviyi kullanan, kullanabilen biriyim. Fakat mavi de güzel tonu yakalamak örneğin bir kırmızı renkte olduğu gibi kolay olmuyor. Daha az tonda mavi var. Çoğu marka daha koyu ve ışıltılı mavilere daha çok yer veriyor. Derken istenilen açık tonda ve pastel mavilere ulaşmak da kolay olmuyor. Fakat flormarın geniş renk yelpazesinde o tonlardaki mavilere ulaşmak biraz olsun mümkün ama yine de tam anlamıyla benim istediğim mavi diyemiyorum bu oje için yalnızca o anı kurtardı. Umarım bir gün ben de aradığım açık mavi renge ulaşacağım. Bunun için önerilerinizi bekliyorum. Gelelim yapısına. Birinci olarak tek katta kullanmak imkansız. Çizgi çizgi oluyor. Rengini de tam vermiyor. Hızlı kurumuyor. Çabuk soyulma yapıyor. İki kat uygulayıp mutlaka üzerine top coat geçmek gerekiyor. Fotoğrafta ojeyi pek iyi uygulayamadığımı görüyorsunuz. O da benim beceriksizliğim :) 

Diğer yüzük parmağımdaki oje ise nail art için, değişiklik arayanlar için, çok da abartılı olmasın ama azıcık da hareket lazım diyenler için her renge yakışacak türden harika bir holographic oje, özellikle de böyle mat ve pastel tonların yanında bu ojeyi kullanmayı çok sevdim. Kesinlikle çok kullanışlı olduğunu söyleyebilirim. Yapısı da harika. Tek kat ayrı güzel çift kat ayrı. Tamamen zevkinize uygun olarak bu ojeyi her şekilde kullanabilirsiniz ve her türlü de güzel olur. Tavsiye ediyorum. 
Sizin sevdiğiniz maviler ve holographic ojeler neler? Önerilerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder