12 Kasım 2014 Çarşamba

FRESH LINE - SABUN - ÇİLEKLİ PASTA


Merhaba arkadaşlar,

Bugün inceleme yazısını yazacağım ürün Fresh line markasına ait olan sabunlardan biri. Şekil olarak çilekli pastaydı ve ben de o muazzam görünüşüne dayanamayıp bir dilim almıştım o pastadan.


Fakat son zamanlarda başka bir alışveriş için uğradığımda bebekler için verdikleri sabunla bunun aynı olduğunu farkettim yalnızca içerisindeki meyve parçacıkları yoktu ama koku ve yapı olarak hemen hemen aynısıydı. 

Zaten bu sabunda hassas ciltlere uygun olan bir sabun. Çok fazla bir temizleme görmedim. Özellikle makyajlı cildi temizleyecek türden bir sabun değil ama hassas ciltler banyo sabunu olarak kullanabilirler onun dışında sabahları da yüzünüzü benim gibi yıkayan biriyseniz tavsiye edebilirim çünkü kurutmuyor kokusu ve yapısı da yumuşacık. 

Ben bir sonraki alışverişimde aynı sabundan almadım çünkü o kadar güzel ve farklı seçenekler var ki insan hepsini denemek istiyor. Sonraki yazılarımda onlara da yer vereceğim ama şimdilik bu kadar. 

Peki sizin Fresh line dan kullanıp tavsiye edebileceğiniz ürünler neler? 
Yorumlarınızı bekliyorum. 
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder