23 Kasım 2014 Pazar

NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR - HIZLI ETKİLİ SİVİLCE JELİ


Merhabalar, 

Neutrogena hızlı etkili sivilce jelini uzun bir süredir kullanıyorum. Sebebi aydan aya beli dönemlerde çıkan küçük sinir bozan sivilceler elbette. 

Çok fazla olmasa da iyileşmesi nedense biraz uzun sürüyor bende sanırım cilt yapımla ilgili bir durum. Çünkü karma ama hassas bir cilde sahibim. Bir süre önce Neutrogenanın bu sivilce jelini keşfettim ve denemeye karar verdim. Çünkü üzerinde sadece 4 saate kadar sivilcelerin büyüklüğünün ve kızarıklığının azalmasına yardımcı olduğu yazıyordu. Bunun yanında da içeriğindeki sivilce karşıtı bileşenler ile tıkanmış gözeneklerin açılmasına da yardımcı oluyordu. 

15 ml lik küçük bir tüpteki bu jeli ben zaman zaman kullanmak üzere dolabımdan eksik etmiyorum. Çünkü hakikaten sivilcelerin sönmesine destek oluyor. Daha hızlı iyileşiyor ve önleyici olduğunu da düşünüyorum. Ayrıca küçük olduğu için taşıması da kolay. Çantanıza atıp sivilce çıktığını ya da çıkacağını hissettiğinizde o bölgeye çabucak da uygulayabilirsiniz. Tüpün ağız kısmı ince uçlu bu da elinizi sürmeden uygulamanızı sağlıyor ki bence bu da çok önemli bir ayrıntı. 

Günlük kullanıma uygun olan bu jeli sabah ve akşam göz çevresi hariç kızarıklıkların üzerine uygulayabilirsiniz. Oldukça pratik hızlı çözüm üreten bu jelden memnun kaldım ve sizlere de tavsiye ederim.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder