3 Aralık 2014 Çarşamba

BEBEK ARABASI SEÇİMİ - MACLAREN TECHNO XT


Merhabalar, bugün sizlerle paylaşmak istediğim konu Miniğim ve Ben köşesinden, bebek arabası seçimim. 

Her anne baba adayının kafasını meşgul eden konulardan biri de bebek arabası seçimidir. Piyasada çok sayıda farklı ve güzel model olmakla birlikte, fiyat ve özellikler de bir o kadar çeşitli. Haliyle insanların kafası karışıyor. 

Öncelikli olarak yapmanız gereken, tam olarak ihtiyacınız nedir onu belirlemek. 

Örneğin arabanız var mı? Varsa büyüklüğü nedir, bagaj genişliği ne durumdadır. Sanıyorum ilk düşünülmesi gereken konu bu, arabanın hafifliği sizin için önemli mi? Peki ya kolay açılıp kapanabilmesi, ya da ekonomik olması? Aman ne olacak ihtiyacım değişirse gider bir de baston puset alıveririm diyenlerden misiniz yoksa bir arabayla bebeğinizi büyütmeyi düşünenlerden mi? Kısacası, seçiminizden memnun kalmanız için ihtiyacınızı iyi belirlemeniz gerekiyor. Siz bebek arabası arayışına girdiğinizde bir çok kişi size tavsiyelerde bulunabilir mutlaka onların tavsiyeleri de önemlidir ama herkesin ihtiyaçları farklı olabileceğinden onları memnun eden bir model siz de aynı memnuniyeti yaratmayabilir. 

Gelelim benim seçimime, ben her konuda olduğu gibi bu konuda da titizlik gösterdiğimden, bebekliyken araştırmaya, uğraşmaya zamanım olmaz, en güzeli iyi ve uzun süre kullanabileceğim bir model bebek arabasını alıp. Bu konuyu bir seferde halletmek diye düşündüm.

Hafiflik benim için çok önemliydi. Çünkü her seferinde eşim yanımda olamayacak.

Arabamızın bagajı fazla büyük değil. Bu yüzden kaba bir araba olmamalıydı.

Bebeğimin doğumundan itibaren kullanabilmeliydim. Bu yüzden tam yatan bir model olmalıydı. Ya da puset takılabilmeliydi

Tek parça olmasını tercih ederim. Çünkü her zaman çok parçayla uğraşmak zahmetli olur.

5 noktalı emniyet sistemi olması çok ama çok önemli.

Sürümü rahat olmalı, manevra kabiliyeti iyi olmalı.

Kolay açılıp kapanabilmeliydi.

Bütün bu özellikleri göz önünde bulundurunca benim en çok içime sinen araba Maclaren Techno xt oldu. Kullanmaya başladığımdan beri çok seviyorum ve çok memnunum. Kalitesi ve rahatlığı tartışılmaz. Bebeğimin ilk gününden beri ihtiyacımızı karşıladı. Bu yüzden tavsiye ediyorum. 

Peki sizler bebekleriniz için hangi bebek arabasını seçtiniz? Nelerden memnun kalıp nelerden kalmadınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder