7 Aralık 2014 Pazar

BİTENLER


Merhabalar,yeni bitenler yazınızla karşınızdayım. Sırasıyla ürün görüşlerimi yazacağım.

1. Solo care lens solüsyonu, en sevdiğim lens solüsyonu. Tavsiye ederim.

2. Lierac çatlama önleyici jel, hamileliğim boyunca ve doğumdan sonraki takip eden ay boyunca kullandım. Hamileliğimi tek bir çatlak dahi olmadan atlattım. Bu üründen mi bilemiyorum çünkü başka şeylerde kullanmıştım bunu hamilelikte 1.2. ve 3. trimester yazılarımda yazdım bakabilirsiniz.

3. Rosence vücut kremi, kokusu muhteşemdi, yapısı da çok güzeldi. Sevgili Ayşegül'ün hediyesiydi. Çok severek kullandım. Tekrar teşekkür ederim.

4. Adore eye art lenslerimin süresi bittiği için yeniledim. Çok memnun olarak kullanıyorum.

5. Mavala tırnak bakım ojesi, Tırnak fondöteni gibi, tırnak yüzeyini düzeltiyor. Harika bir üründü. 2'li olarak satılıyor ama çabuk kuruyor ve kapakları çok sert. 

6. Cyristal lavantalı roll-on severek kullandım. Hala daha da aynı marka roll-on un farklı çeşitlerini kullanıyorum. Çok sevmemin sebebi doğal olması.

7. Boots vücut spreyi, sıradandı. Olsa da hoş olmasa da.

8. HM eau de toilette lily of the valley, ben hafif olduğu için yazın kolonya niyetine kullanmak için almıştım. Öyle de yaptım. Limon kolonyası gibiydi.

9. ve 10. Bitenler rujlar, biri avon trend serisinden diğeri oriflame  caramel, her ikisi de baya eski oldukları için numaraları silinmiş. Güzel rujlardı ve severek kullanmıştım ama yinede bittikleri için mutluyum.

Bir bitenler yazısının daha sonuna geldim.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder