26 Aralık 2014 Cuma

BİTENLER


Merhaba arkadaşlar yine yeni bir bitenler yazısı.Yine 10 üründen oluşan bitenlerim fotoğrafı yukarıdaki gibi ve bunlardan 2 si bebeğimin bitenleri. Yine sırasıyla ürün yorumlarımı kısa bir şekilde alta alta yazacağım.

1. Bübchen yıkama ve banyo jeli, bebeğimin yıkama jeli, gayet memnundum ama eşim yurt dışından daha farlı bir markanın ürünlerinden getirdi. Şu anda onları kullanıyoruz.

2. Bübchen baby Lotion, bebeğimin vücut losyonuydu. Bunu da severek kullandık ve yukarıdaki sebepten şu an farklı bir markaya geçtik.

3. Dermokil şampuan, ben bu şampuanı daha önce daha severek kullanırdım. emzirme döneminde saç dökülme sorunu yaşıyorum ve saçlarım aşırı derecede yağlanmaya başladı. Bu sebeplerden bu şampuan artık bana yaramamaya başladı. Urban care e geçiş yaptım umarım faydalı olur.

4. Neutrogena visibly clear, greyfurt özlü yüz yıkama jelini çok severek kullandım. Farklı bir çeşidini edindim bile.

5. Arko classic yağlı krem, bildiğimiz güzel tüpte el kremi. Bu soğuk havalar için birebir ama biraz yağlı.Yinede çantada taşımak için ideal ben klasik kokusunu da seviyorum. 

6. Maybelline Dream Fresh BB Krem, severek kullandım. Özellikle yazın çok kurtarıcı bir ürün. Fazla kapatıcılığı yok. Yağlı ciltler için olanını deneyeceğim.

7. Doa Kozmetik fesleğen kremi, bu kremi kullanamadım. İçime sinmedi bir türlü. Bir köşede bekliyordu öylece çöp oldu.

8. Rival de Loop, papatyalı maske, bu markanın bazı ürünlerine bayılıyorum. Bu da onlardan oldu.

9. Max Factor 237 naturelle allık, çok ama çok severek kullandım. Dibine kadar hemde. Her makyaja her güne giden bir renk tavsiye ederim.

10. The Balm, Balm Shelter, bu ürün ne BB krem ne de fondöten ve bence ikisinden de muhteşem. Tam bana uygun bir ürün. Pratik, yüzü maske gibi kapatmıyor. Bakımını da yapıyor. Yapısı öyle çok yağlı da değil ve BB kreme göre daha hoş bir görüntü elde ediyorum. Yenisi alındı bile.

Bu seferde bitenler yazısı bu kadar. Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder