12 Aralık 2014 Cuma

BÜBCHEN - BEBEK YIKAMA VE BANYO JELİ


Merhaba,

Bebeğim doğmadan evvel tercih ettiğim bu ürünü bebeğimin ilk 4 ayında kullandım. 

Malum Çağan Efe yazın doğdu ve yeni doğan bebeklerin her gün yıkanmaları tavsiye ediliyor. 

Ben bu ürünü her yıkamada kullanmadım bazı günler sadece suyla yıkadım bazı günlerdeyse küvetine bir miktar sıkıp saçlarını da yine leblebi kadar bir miktarıyla yıkadım. Yıkama suyunu da saçını da fazla köpürtmedi. Çok hafif bir kokusu var zaten çok hafif de bir yapısı var. 

Tamamen yeni doğanın hassas cildini ve başını yıkayabileceğiniz saflıkta bir ürün. Ben bebeğim için kullanıp son derece memnun kaldım. 

Ama bebek büyüdükçe daha farklı bir ürüne ihtiyaç duydum ki onun da yazısı yakında blogda olacak. Sizler bebekleriniz için hangi ürünleri tercih ettiniz?

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder