17 Aralık 2014 Çarşamba

GÜNLÜK CİLT TEMİZLİĞİ VE BENİM KULLANDIĞIM ÜRÜNLER



Merhaba arkadaşlar, cilt bakımı hepinizin de bildiği üzere çok önemli bir konudur ki bunun en önemli ayağını da şüphesiz temizlik oluşturur. Özellikle makyajlı cildi temizlemeden asla yatağa girmemeliyiz. Hatta mümkünse eve gelir gelmez makyajımızı temizlemekte fayda var. 
Bunun dışında ben sabahları da cilt temizliğini önemli görüyorum. 

Benim rutin olarak kullandığım ürünler, markaları değişse de mutlaka bir yüz yıkama jeli, mutlaka bir bebe şampuanı ve makyaj temizleme mendili veya onun yerine makyaj temizleme sütü ya da suyu. 

Şu sıralarda sıklıkla kullanmayı tercih ettiğim ürünler ise 

Neutrogena visibly clear greyfurt özlü yüz yıkama jeli, bu üründen çok memnun kaldım. Özellikle kokusu çok güzel. Bu ürün karmadan yağlıya dönük ciltlere daha uygun. Çünkü kuruma yapıyor. Ben severek kullanıyorum. Hatta mandalina ve misket limonlu olan çeşidinde aldım yakında onun yazısı da sizlerle olacak.

Johnsons baby şampuan, bebe şampuanları benim için banyonun vazgeçilmez ürünleri, gözlerim kaşındığında, alerji yaşadığımda, fazla göz makyajını yıkamak için, makyaj malzemelerinin temizliğinde, bebeğimin bazı ürünlerini elde çabucak yıkayıvermek istediğimde, kısacası elimin altında her daim bulundurduğum ürünlerden. Hatta bu yüzden çekilişe de ekledim bir adet. Çoğu zaman sabahları uyandığımda da yüzümü bu ürünle yıkıyorum.

Cala makyaj temizleme mendili Collagen, daha önce salatalıklısını kullanmıştım o buna göre sanki biraz daha iyiydi. Bu ürünü alıyor ve kullanıyorum nedenini inanın bende bilmiyorum. Çünkü çok güzel temizlediğini söyleyemem, çok güzel bir kokusu da yok ama görünüşü hoşuma gidiyor sanırım. Her gratis alışverişinde sepete bir tane atıveriyorum. Bu ürünü genellikle fazla makyajım olduğunda, özellikle cilt makyajı yaptığımda yıkama öncesi makyajın fazlasını almak için kullanıyorum. Yıkama sayısını bire indirdiği için makyaj temizleme mendillerini kullanışlı buluyorum. 

Benim şu sıralardaki temizlik rutinim böyle, ya sizinki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder