5 Aralık 2014 Cuma

GÜNLÜK NEMLENDİRİCİM - NIVEA AQUA SENSATION



Merhaba arkadaşlar,

bugünün konusu günlük nemlendirici tercihim.

Cildimizi nemlendirmek onu temizlemek kadar önemli. Bana göre cildimizi düzenli olarak temizlemek ve nemlendirmek cildimiz için yapacağımız en önemli şey. Çok pahalı markaların nemlendiricilerini de kullanmış biri olarak söyleyeceğim şey şu ki, hiç gerek yok. Evet çok paranız varsa tercihinizi o yönde de yapabilirsiniz ama önemli olan düzenli kullanmak. Düzenli kullanımda orta halli bir nemlendiriciden de maksimum fayda sağlayabilirsiniz. 

Son zamanlarda çok severek kullandığım nemlendiricim nivea aqua sensation, çok ama çok hafif, yağlı değil. Benim cildim karma ve bana çok iyi geliyor ama az ya da çok uygulayarak bütün cilt tiplerine uyabilecek bir nemlendirici, benim o günkü ihtiyacıma göre kullandığım miktar değişebiliyor. Örneğin yazın günlük olarak daha az miktar uygulamam yeterli oluyordu. Sonbaharda cildim biraz daha kuruyunca kullanım miktarım da arttı. Hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var. Cebi yakmıyor. Özellikle indirim zamanlarında 2'li paketlerde de alabilirsiniz bu sayede çok daha ekonomik olacaktır.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder