10 Aralık 2014 Çarşamba

KIKO LIPS 300 - RUJ FIRÇASI



Merhaba arkadaşlar, 

Kiko markalı makyaj malzemelerini çok seviyorum evet ama bizim ülkemizde yok. Yurt dışına çıkma fırsatı yakalayan arkadaşlarım için bu ve benzer markaları da tanıtmaya çalışıyorum. 

Bu sefer yine bir fırça, uzun zamandır güzel bir ruj fırçası arayışında olunca kardeşime İtalya seyahatinde alması için sipariş ettiğim bir üründü kendisi. Ama bu kadar güzel ve kullanışlı olacağını düşünmemiştim. Beklediğimin çok üstünde memnun kaldım. 

Herşeyden önce kapak derdi yok, minicik, avuç içerisine sığan bir formda, bu özelliğinden dolayı her boyuttaki makyaj çantasına girebilir, her yere sizinle gelebilir. çekince uzuyor ve fırça kısmı ortaya çıkıyor. İtince kısalıyor fırça içeri giriyor ve fırçanın çıktığı kısım tamamen kapanıyor. Yani toz pis bulaşma derdi yok. 

Son derece pratik, ruj bulaşmıyor. Örneğin bitmiş bir rujun dahi dibini kullanırken sağına soluna bulaşmayacak bir şekilde tasarlanmış Dudağa sürümü de yine bu nedenlerle çok rahat. istediğiniz gibi dudak çevresine yanaştırabiliyorsunuz. 

Kılları sentetik. Ucu yassı ve oval. Tasarımı harika dış yüzeyi diğer kiko marka ürünlerdeki gibi sade ve mat siyah. Çok şık çok kullanışlı bu ürünü alma fırsatınız varsa hiç düşünmeyin sanıyorum fiyatı da yaklaşık olarak 8 euro. 

Sizin memnun kaldığınız ruj fırçalarınız var mı? varsa hangi marka? önerilerinizi bekliyorum.

Sevgilerimle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder