19 Aralık 2014 Cuma

Real Techniques - Blush Brush - Allık Fırçası





Makyaj Fırçaları içerisinde çok tercih edilen markalardan birisi de Real Techniques, 

Bende de bu markanın fondöten uygulamak için kullandığım Expert ve allık uygulamak için kullandığım görmüş olduğunuz Blush brush fırçaları var. 

Bu ikisi şu an için yeterli, bu markanın fırçalarını sevdim. Güzel, yumuşak, kullanışlı. Ama fırça sonuçta ne bekleyebilirsiniz ki makyaj yapmayı bilen ellerde harikalar yaratabilirler ama makyaj yapmayı bilmiyorsanız fırçadan da bir şey beklemek anlamsız. Bu nedenlerle biraz abartıldığını düşünüyorum. 

Alternatif başka allık fırçaları da pekala iş görebilir. Yumuşak olması çok hoş, açısı güzel, kontür için ben kalın buldum ama belki siz onun için de uygulayabilirsiniz. Henüz fazlaca yıkamadığım için kıl dökme gibi bir sorun ya da avantajından bahsedemiycem. Fiyatı ne çok fazla ne de az. Bir fırçaya çok fazla para verme taraftarı değilim bu nedenle indirimde aldım. Size de tavsiyem indirimde almanız olacak. 

Gratis ve Watsons lar dışında migros marketlerde de bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder