24 Aralık 2014 Çarşamba

YILBAŞI ÇEKİLİŞİ SONUÇLANDI!

Merhaba arkadaşlar, yaklaşık bir ay önce başlatmış olduğum yılbaşı çekilişimi bugün sonuçlandırdım. Kazanan talihli random.org üzerinden belirlendi. Kazanan kişi Ece fobi oldu. Kendisinin en kısa zamanda bana ulaşmasını bekliyorum. Bana mail adresimden ulaşıp iletişim bilgilerini bırakması gerekiyor. Eğer 3 gün içerisinde bana ulaşmazsa yedek talihli belirlenecektir. Hediye paketi şu anda hazır ve hemen yola çıksın istiyorum. Çünkü yeniyıl gelmeden hediyeyi göndermeye niyetliyim. Katılımından dolayı diğer arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum. Umuyorum ki bir sonraki çekilişte kazanan siz olursunuz. Herkese sevgilerimle...

3 yorum:

  1. aa çok teşekkür ederim, çok sevindim :) hemen maille ulaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ece hediyeler yola çıktı bile. Şimdiden güzel bir yıl dilerim. Sevgilerimle...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil